مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-24سياسي

لزوم جلوگیری از خام فروشی پیله نوغان/ توزیع 4 برابری نهال توت


نماینده لنگرود در مجلس، از رشد کمی و کیفی نوغانداری در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته 5500 جعبه تخم نوغان توزیع شده و امسال 6100 جعبه توزیع خواهیم کرد.

- ایسنا/گیلان نماینده لنگرود در مجلس، از رشد کمی و کیفی نوغانداری در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته 5500 جعبه تخم نوغان توزیع شده و امسال 6100 جعبه توزیع خواهیم کرد.

پرویز محمدنژاد در گفت وگو با ایسنا، نوغان را یکی از موضوعات مهم کشور، استان گیلان و شهرستان لنگرود دانست و اظهار کرد: نوغان شناسنامه لنگرود است و این شناسنامه باید روز به روز رنگین تر و درخشان تر شود و برای حفاظت از آن باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون حمایت از محصولات استراتژیک کشاورزی در مجلس شورای اسلامی، افزود: این فراکسیون از کمیته های متفاوتی تشکیل شده و بنده ریاست کمیته نوغان را بر عهده دارم.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، از رشد کمی و کیفی نوغانداری در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته 20 هزار اصله نهال توت را توزیع کردیم، اما امسال 81 هزار اصله توزیع شده که نشان دهنده رشد بالغ بر چهار برابری است.

محمدنژاد، با بیان اینکه سال گذشته 5500 جعبه تخم نوغان توزیع شده و امسال 6100 جعبه توزیع خواهیم کرد، گفت: کیفیت تخم نوغان نسبت به سال گذشته بهتر شده و بخشی داخلی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از خام فروشی پیله نوغان/ توزیع 4 برابری نهال توت

لزوم جلوگیری از خام فروشی پیله نوغان/ توزیع 4 برابری نهال توت